مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: نظارت بر مرکز‌های توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان در ماه مبارک رمضان با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: طرح افزایش نظارت بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

او افزود: ۲۸ نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب ۱۸ گروه ثابت و سیار نظارت بر واحد‌های عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان سمنان را بر عهده دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان یادآور شد: از مجموع ۱۸ گروه نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان سمنان ۱۱ گروه سیار بوده و در هشت شهرستان استان دستکم یک گروه ثابت نظارت را بر عهده دارد.

حمیدرضا حسینی بیان کرد: نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌‍‌های خام دامی از هشت صبح شروع شده و تا اذان مغرب ادامه دارد تا شهروندان با اطمینان مواد غذایی مورد نیاز خود را خرید کنند.

او یادآور شد: از شنبه هفته جاری که نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی مانند قصابی‌ها در استان سمنان افزایش یافت، مورد مشکوک و کشف فرآورده دامی غیر بهداشتی گزارش نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان دامپزشکی استان به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.