معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا همه بازارهای روز کوثر اصفهان با تامین سبد کالای خانوار سعی کرده است محصولات با کیفیت مطلوب را در این بازارها عرضه کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین هاشمی معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و تامین مایحتاج شهروندان در بازار‌های روز کوثر شهرداری اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه بازار‌های روز کوثر اصفهان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان با تامین سبد کالای خانوار سعی کرده است محصولات با کیفیت مطلوب را در این بازار‌ها عرضه کند.

معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال از اقلام و کالا‌های مصرفی و مواد پروتئینی، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های کوثر فروش برخی از کالا‌ها به صورت ویژه و با تخفیف مناسب ارائه می‌شود که بر اساس تقاضای شهروندان هر منطقه، کالا‌ها و اقلام ارائه شده متفاوت است.

هاشمی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار بازار‌های روز کوثر به صورت یکسره از ۸ صبح تا ۲۲ فعال است و پیش‌بینی‌های لازم برای تامین همه مایحتاج شهروندان صورت گرفته است.

معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: بازار‌های روز کوثر در حد توان سعی کرده رضایت مشتریان خود را حاصل و اجناس مرغوب و با کیفیت و ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های مشابه را به همشهریان عرضه کند. به همین منظور برای اطمینان از خدمت رسانی مطلوب‌تر نظارت‌های مستمر از سوی تیم‌های بازرسی سازمان انجام می‌شود.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در همه بازار‌های روز کوثر اقلام بهداشتی مانند پدالکل، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، ژل شست و شوی دست و ماسک تهیه و در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

هاشمی با اشاره به استقبال مردم از خرید غیرحضوری از فروشگاه‌های کوثر اظهار کرد: با توجه به اینکه این سامانه از یک ماه پیش فعال شده است، خرید مردم از طریق سامانه تلفنی ۳۵۵۳ بسیار خوب بوده است.

معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در خصوص فعالیت بازار‌های دیگر شهرداری نیز گفت: بازار گل و گیاه همدانیان با رعایت موارد بهداشتی فعال است و در روز‌های ماه مبارک رمضان ساعت فعالیت آن به ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ تغییر یافته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.