اتمام ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب تا پایان خردادماه

سرپرست نظارت بر ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب؛ از اتمام ساخت این بیمارستان تا پایان خرداد سال جاری خبر داد و گفت: پس از عملیات ساخت؛ این بیمارستان برای نصب تجهیزات پزشکی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا پرنیان  گفت:کار مقاوم سازی این بیمارستان به پایان رسیده و عملیات تاسیسات مکانیکی و برقی آن ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او پیشرفت این بیمارستان را ۶۰ درصد اعلام کرد و ابراز امیداوری کرد طبق تعهد پیمانکار پروژه و قول او به استاندار کرمانشاه کار ساخت تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد.

پرنیان با بیان اینکه ساخت و ساز بیمارستان اسلام آباد غرب با ۲ شیفت کاری در حال اجرا است، گفت: از چهارم فروردین ماه این پروژه با رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا با ۱۳۰ کارگر و ۲۰ مهندس مشغول به فعالیت است.

او اظهار داشت: تمام مصالح مورد نیاز احداث بیمارستان اسلام اباد غرب قبل از عید نوروز ۹۹ خریداری شده و شیوع بیماری کرونا اثری بر تامین مصالح این پروژه تاکنون نداشته است.

سرپرست نظارت بر ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب؛ در ادامه بیان داشت: برای ساخت ابنیه بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب ۱۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و برای تاسیسات مکانیکی و برقی آن پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.