رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به ازدحام و شلوغی مراکز تعویض پلاک استان گفت: از فردا (دوشنبه، هشتم اردیبهشت) ساعت کار مراکز افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به ازدحام و شلوغی مراکز تعویض پلاک استان گفت: با توجه به تعطیلی طولانی مدت این مراکز به دلیل شیوع کرونا، هم اکنون شاهد شلوغی و اذحام در این مراکز هستیم.

او با بیان اینکه تنها امروز حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه داشتند، بیان  کرد: این میزان مراجعه در حالی است که طرح زوج و فرد هم برای مراجعه افراد به اجرا درآمده است.

اواز افزایش ساعت کار این مراکز از فردا (دوشنبه) خبر داد وافزود: هم اکنون مراکز تعویض پلاک از ساعت هفت صبح تا ۱۴ فعال هستند که دو تا سه ساعت به زمان کاری آن‌ها افزوده می‌شود.

شیری بیان کرد: این زمان بر حسب افزایش مراجعات قابل تمدید هم هست تا بتوانیم کار مراجعین را زودتر راه انداخته و مانع ازدحام آنان شویم.

او با اشاره به خطرات شیوع کرونا در این شرایط گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز در خصوص استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در حال اجرا است، اما حجم مراجعان بسیار بالاست و مردم باید خود نیز رعایت کنند.

شیری از همه افرادی که قصد تعویض پلاک دارند خواست تا فعلا زمان مراجعه خود را به تاخیر انداخته و در روز‌های آتی که این مراکز خلوت‌تر می‌شود، مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در ادامه در خصوص انقضای وکالتنامه برخی افراد در مدت تعطیلی مراکز تعویض پلاک، گفت: این امر مشکلاتی را رقم زده، چرا که ما نمی‌توانیم تحت هیچ شرایطی وکالتنامه منقضی شده را بپذیریم و این کار در حیطه اختیارات قوه قضاییه و دادستانی است.

او افزود: در زمینه رفع این مشکل رایزنی‌هایی صورت گرفته و این موضوع ظرف روز‌های آینده قطعا حل خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.