مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از همراهی صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری برای کنترل بحران ویروس کرونا قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرکرد در دیدار با مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری، از تلاش بی وقفه عوامل شبکه استانی جهان بین در یاری رساندن به نیرو‌های بهداشت و درمان، ایجاد آرامش روانی در جامعه و انعکاس و انتشار صحیح و به موقع اخبار حوزه سلامت برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در استان تشکر کردند.

یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات حوزه سلامت به ویژه در ایام همه گیری ویروس کرونا در کشور گفت: تلاش‌های مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان منجر به رقم خوردن اتفاقات خوب در حوزه سلامت استان و آینده روشنی در این حوزه است.

او با تأکید بر ضرورت ادامه همکاری، تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: به زودی مستندی از ایثارگری‌ها و خدمات نیرو‌های بهداشت و درمان به بیماران کرونا در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس تهیه و پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.