مدیر مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارش های رگباری در استان های واقع در شمال غرب احتمال وقوع سیل وجود دارد.

صادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز برای اغلب نقاط کشور به جز نوار شرقی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: روز دوشنبه در شمال غرب، شمال و شمال شرق و ارتفاعات کرمان بارش باران پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان، روز سه شنبه در استان های واقع در شمال غرب، غرب، شمال و شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز بارش باران خواهیم داشت.

این مقام‌مسئول از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب بارش خواهیم داشت.

فردا بارشی در آسمان پایتخت نداریم

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران افزود: امروز آسمان پایتخت بارانی است، اما فردا بارشی در تهران نخواهیم داشت.

ضیاییان نسبت به آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب هشدار داد و گفت: با توجه به بارش های رگباری فردا برای استان های واقع در شمال شرق سیلاب پیش بینی می شود، که با این وجود توصیه می شود افراد از اتراق در حاشیه رودخانه اجتناب کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار