به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،کمال رضایی مدیر زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند روزیکشنبه گفت: این نرم افزار کاربردی به منظور دریافت هر چه سریع تر و یکپارچه خدمات الکترونیک در منطقه آزاد اروند، خدمات گردشگری، خدمات سرمایه گذاری و همچنین ارسال گزارشهای مردمی در حوزه بازرسی طراحی و پیاده سازی شده است.
او افزود: امکان ثبت الکترونیکی شکایت، پیشنهاد ، پیگیری درخواست، وضعیت پرونده در تمام مراحل کارشناسی، امکان ثبت شکایت به صورت صوتی و تصویری در بخش بازرسی این نرم افزار امکانپذیر است و به منظور آگاهی از وضعیت پرونده، پیامکهای مرتبط به شخص شکایت کننده ارسال میشود.
مدیر زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت گسترش خدمات الکترونیک در شهرستانهای آبادان و خرمشهر گفت: شهروندان منطقه آزاد اروند میتوانند مشکلات خود را از طریق اپلیکشین اروندیار به مسوولان بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند ارجاع دهند و بدون حضور فیزیکی با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع و رفت و آمد این امکان به وجود آمده تا پیشنهادات، شکایات و سوءجریان را گزارش کنند.
رضایی افزود: امکان استفاده از خدمات الکترونیکی سازمان منطقه آزاد اروند در بخشهای سرمایهگذاری و گردشگری نیز در این نرم افزار کاربردی پیشبینی شده است.
مدیر زیر ساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در بخش خدمات الکترونیک این نرم افزار امکان دسترسی به سامانه ثبت شرکت، صدور مجوز نقل و انتقال ملک، سامانه خودروهای پلاک اروند، سامانه جامع کسب و کار و سایر سامانههای سازمان فراهم است.
رضایی با اشاره به خدمات این نرم افزار کاربردی، گفت: نسخه یک این نرم افزار بر روی کلیه گوشیهای هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است و به زودی در فاز دوم نسخه جدید این نرم افزار برای پیگیری مکاتبات اداری با سازمان، صدور مجوزهای لازم برای فعالان اقتصادی نیز فعال سازی خواهد شد.
انتهای پیام/ د