سردار رحیمی از دستگیری ۴ باند اسکیمر و گروه فروش غیرقانونی داروی کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه دستگیری متهمان کلاهبردار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴ باند اسکیمر با وجود تلاش‌های بی وقفه پلیس فتا توانستند از شهروندان کلاهبرداری کنند.

او در ادامه گفت: این باند‌ها که کسب و کار‌هایی سیار داشتند، کارت‌های بانکی شهروندان را به منظور پرداخت حساب کالای خریداری شده از آن‌ها دریافت کرده و با کپی رمز دریافتی از مشتریان اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها کردند و باید گفت متأسفانه بیشتر مردم نیز کارت‌های خود را تحویل می‌دادند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره تعداد شاکیان در این خصوص گفت: این افراد بالغ بر ۴ میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری کردند و تا به این لحظه ۳۸۰ نفر شاکی داشتند.

سردار رحیمی بیان کرد: اصناف بار‌ها تاکید کرده‌اند که پز‌های بانکی در دسترس مردم باشد، در همین راستا از مردم نیز درخواست می‌کنیم که خودشان از دستگاه پز استفاده کنند و رمزشان را در اختیار هیچ شخصی قرار ندهند.

او گفت: گروه بعدی دستگیر شده یک باند ۸ نفره هستند که دارو‌های مرتبط با کرونا را با قیمت‌هایی بسیار بالا در فضای مجازی به فروش می‌رساندند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه خاطرنشان کرد: امسال در فضای مجازی حالت تهاجمی به خود گرفته‌ایم و به هیچ عنوان اجازه کوچک‌ترین تخلف را به متخلفان در این فضا نخواهیم داد.

سردار رحیمی با بیان اینکه تاکنون هیچ دستگاهی برای پذیرش معتادان متجاهراعلام آمادگی نکرده است، گفت: با وجود اینکه ناجا وظیفه جمع آوری معتادان متجاهر را بر عهده ندارد، اما آماده هستیم که ظرف ۴۸ ساعت آن‌ها را جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بايد براي هر تراكنش يه رمز پوياي جداگانه استفاده بشه اينجوري اگه كارت رو هم كپي كنن بدردشون نميخوره
آخرین اخبار