معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران از توزیع ۳ هزار بسته حمایتی و معیشتی در میان اقشار نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،معین مهدی لموکی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به اینکه همه ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی برای کمک به اقشار نیازمند جامعه از سوی جمعیت هلال احمر و با مشارکت داوطلبان نوع دوست و نیک اندیش اجرا می‌شود، گفت: مشکلات ناشی از بحران کرونا بر دامنه آسیب پذیری بسیاری از خانواده‌ها افزوده است و همانگونه که رهبرمعظم انقلاب تاکید کردند باید برای کمک به اقتصاد خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر از همه ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده شود.

او افزود: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این راستا برنامه‌های متنوعی را با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران نیک سیرت اجرا می‌کند که اجرای ویژه برنامه دست یار با هدف تهیه و تدارک بسته‌های معیشتی و اقلام غذایی و پروتئینی یکی از مهمترین برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان است.

لموکی ادامه داد: در قالب این طرح تاکنون حدود ۳ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان تهیه و درمیان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: مردم مناطق مختلف استان می‌توانند کمک‌های حمایتی و معیشتی خود را با کد دستوری *۱۱۲# و یا به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر به این پویش ملی اختصاص دهند.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار