پویش حفظ جزء سی ام قرآن کریم در شهرستان فردوس اجرا می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین بابایی، امام جمعه شهرستان فردوس با بیان اینکه در شرایط کنونی به دلیل ویروس کرونا باید به قرآن بیشتر توجه شود گفت: حفظ قرآن علاوه بر برکات معنوی باعث برکت در شهر و از بین رفتن بلایا نیز می شود .

اوبا اشاره به اینکه  در این پویش جوانان و نوجوانان ما باید برای انس بیشتر با قرآن و حفظ آن فرصتی پیداکنند افزود: تاکنون حدود 2 هزار نفر در این پویش ثبت نام کردند و پبش بینی می شود  ۳۰۰۰هزار نفر در این پویش شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی قرآن را سفره پرنعمت الهی دانست و گفت: به توجه به نزول قرآن درشب قدر امیدواریم ازبرکات شب قدر که ملائک به محضر حضرت، ولی عصر (عج) می‌رسند از سعادت‌مندان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین روح اله زال دبیر این پویش مردمی اظهار کرد:  پویش بزرگ حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم با شعار «درخانه می‌مانیم تا باحفظ قرآن از بلا دور بمانیم» و همچنین با هدف مأنوس کردن مردم به ویژه نسل جوان با کلام وحی با استفاده از ظرفیت بالای فضای مجازی و ایجاد کانال آموزشی درپیام رسان‌های ایتا، سروش و تلگرام با آموزش گام به گام حفظ جزء سی ام قرآن کریم تبلیغات گسترده‌ای راه اندازی شد.

 

برچسب ها: حفظ قرآن ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار