فرماندار قصرشیرین گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین در مقابله با بیماری کرونا عملکرد بسیار مطلوبی دارد و این مرهون تلاش کادر درمان، ستاد مبارزه با کرونا و فرهنگ بسیار خوب مردم در رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار روز یکشنبه در حاشیه حضور در بیمارستان ابوالفضل العباس و قدردانی از تلاش‌های کادر درمان به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، گفت: با توجه به فعالیت مرز رسمی پرویزخان و تردد روزانه ۲ هزار تن در مرز‌ها از سراسر کشور، مجموعه اقدام‌های پیشگیرانه ارزشمندی برای مدیریت مرز و همچنین کنترل ورودی‌های شهرستان و ضدعفونی و گند زدایی و همچنین پایش و غربالگری کرونا صورت گرفته که در مجموع اثرگذار و بسیار موثر بوده است.

او اظهار داشت: همچنین مدیریت و پایش رانندگان عراقی با توجه به ورود کامیون‌های عراقی نیز بخشی از فعالیت‌های سنگینی است که در مرز پرویزخان و مرز خسروی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور مستمر از سوی پرسنل بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های مستقر در مرز به طور مستمر انجام می‌شود و از این رو کادر درمان روز‌های سختی را به دور از خانواده هایشان سپری می‌کنند.

او خواستار ادامه رعایت موازین بهداشتی، پرهیز از تردد‌های غیرضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا اتمام کامل بحران کرونا از سوی مردم شد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.