رییس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: این اداره براساس بررسی‌های کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه‌های مختلف عملکردی رتبه سوم استانی را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسافر شهنوازی رییس اداره ورزش و جوانان خاش   افزود: ورزشکاران و جوانان این شهرستان با حضور فعال در صحنه به خوبی توانسته اند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را نشان دهند.

او با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، خاش رتبه سوم استانی را دارد بیان کرد: قطعا جایگاه خاش بالاتر از این باید باشد که در این زمینه ضروریست جوانان و ورزشکاران خاشی با همتی بلند و باور داشتن توانمندی‌های خود در صحنه‌های رقابتی با قدرت حضور پیدا کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان خاش اظهار داشت: ورزشکاران این شهرستان در حوزه‌های ورزش روستایی و همگانی و ... خوش درخشیده اند، اما در سطوح ملی و جهانی باید بیش از پیش به ظرفیت‌های خود توجه کنند.

او گفت: از دستگاه‌های مختلف دولتی و انقلابی و بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی و خیران انتظار حمایت بیشتر از ورزشکاران را داریم.

شهنوازی موفقیت‌های ورزشکاران توانمند استان در صحنه‌های مختلف را ناشی از حمایت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی مدیر کل ورزش و جوانان و همکاران وی و انجام ماموریت‌های شهرستانی در طول سال و کسب سهمیه‌های المپیک، آسیایی، کشوری و میزبانی المپیاد‌های ورزشی عنوان و از مشارکت مسوولان شهرستانی و خیران در حمایت از ورزشکاران و جوانان قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار