پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


 

شیوع گسترده کرونا در یکی از روستاهای استان زنجان

با سلام خواستم بگم از مسئولین بخواهید به دادمان برسند روستای رجعین از توابع بخش زنجانرود استان زنجان چند روزی هست روستای ما به تنهایی آمار مبتلایان به کرونا را در زنجان به خود اختصاص داده است، روزی ده نفر، از شما خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید برنامه ای تهیه کنید تا مسئولین فکری بیاندیشن اگه اینجوری پیش بره جمعیت سه هزار نفری روستا همگی مبتلا میشن عاجزانه خواهش میکنم کمک کنید هیچ نوع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده هم نیست ... جالب اینجاست که بسیاری از اهالی بخاطر اینکه اگه بیماری خود را آشکار کنن از کار کشاورزی عقب می افتند. بروز نمیدن و همین باعث شدت انتقال ویروس میشه خواهشن راهنمایی کنید و اهالی به کمک مسئولین برای ضدعفونی روستا و همچنین تهیه ماسک واقلام بهداشتی احتیاج دارند با تشکر اصغر رحمانی یکی از اهالی روستای رجعین.


 

تعویض پلاک

سلام. مگر آقایون تو تلویزیون نگفتن وکالتنامه های تعویض پلاک تمدید میشن؟؟؟؟؟؟ الان زدن زیر حرفشون و میگن باید دوباره وکالت بگیرید
من آخه چجوری دوباره بگم از تبریز واسه من که شیراز هستم وکالتنامه بفرسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا پیگیری کنید.

 



اخطار اقساط عقب افتاده


امروز از بانک ملت با من تماس گرفتن که اقساطم عقب افتاده در صورتیکه من فکر میکردم به دستور دولت تمام وامها تنفس ۳ ماهه داره .هیچ پیامکی هم از طرف بانک برای من ارسال نشده. سوال پرسیدم میگن که اقساط شما کارت اعتباری بوده در صورتیکه اگر اشتباه نکنم تمام اقساط ۳ ماه تنفس داده شده . ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

 



گرانی گوشی

سلام یکی نیست به درد دل این مردم بدبخت گوش بده چرا گوشی موبایل گران شده از کجا پول بیارم واسه بچه درسی که مونده خونه ویروس کرونا اجازه نمیده بره مدرسه درس بخونه تو خونه درس بخونه با گوشی دارن کمک میکنند ویروس بره یا یکی کاری میکنند که ویروس هم نکشه این گرانی میکشه. درک کنید. آقای روحانی این چه وزشه همه سر خود گران میکنند یا شما گران کردید گوشی رو ارزان کنید. بلگه این ویروس بره همه بچه مدرسه ای دارن از کجا پول بیارن همه ماندن در خونه که ویروس بره از یک طرف دیگه بیکاری از یک طرفه دیگه گرانیها خواهشن ارزان شه التماس دعا.

 



اجاره نشینی

با توجه به این شرایطی که همه درگیر کرونا هستیم تو رو خدا یه فکری به حال ما مستاجر ها کنین که مالکینمون یا میگن پاشین یا تمدید نمیکنن و به بهانه فروش واحد آدم رو مجبور میکنن به بیرون اومدن و از این مسکن به اون مسکن رفتن، آخه من الان با یه نوزاد سه ماهه و یه بچه ۶ ساله کجا برم دنبال خونه بگردم.

 



گرانی گوشی

سلام این ویروس کرونا چه ربطی داره به گران گردن گوشی موبایل بدبخت بیچاره ها چه گناهی کردن بچه هاشون تو خونه با گوشی درس بخوننن از کجا پول بیارن برن گوشی بخرن. ارزان کنند گوشی موبایل رو مگه شما ها ادم نیستید.

 



تاکسی ها و نداشتن دستگاه کارت خوان

نمیدونم نوشته اولم رسید یا نه. برای همین دلیل دوباره نوشتم. نیازی به توضیح نیست که نداشتن یک دستگاه کارت خوان تو تاکسی ها چقدر میتونه از انتشار ویروس پیشگیری کنه. و نداشتن کارت خان بدتر میشه وضعیت موجود 5 نفر تو تاکسی در معرض این ویروس ها هستند اول راننده تاکسی که اکثرا سن دار و مسن هستند. من با چند نفر صحبت کردم اکثر راننده ها مسئولین تاکسیرانی رو مقصر می‌دونستن شما میتونین با هر کسی مصاحبه کنید این موضوع بد آزارم میده که نصب یه کارت خان چقدر مشکل داره که تو این روزهای سخت هیچکی هیچ کاری نمیکنه مردم بی خیال دولتمردان بی خیال تر هیچکی به فکر کسی نیست. این دوتا موضوع خیلی ساده هستن اما تعجب می‌کنم که چرا وجود داره تو رو خدا اگه دستتون برمیاد به عنوان یک انسان یک هموطن یک زجر کشیده که همه سختی ها رو دیده و با پوست و گوشت خودش تموم این دردهارو کشیده دیدن این چیزا بدجور آزارم میده نذارین مفت بمیریم.

 



مسئله ماسک و دستکش لاتکس

من تو شهرستان ایذه زندگی میکنم من تموم داروخانه‌ها رو گشتم اما هیچ کدوم نه ماسک دارن نه دستکش لاتکس اما بیرون دم در داروخانه دارن ماسک و دستکش لاتکس میفروشن سوالم اینجاست اگه هست چرا داروخانه ها نمی‌فروشند اگه نیست چرا اونجا هست اینجا نیست اون دستکش و ماسکی که تو دست هزار نفر چک میشه روی بساط یه دستفروش چطوری بیماری زیاد نشه چرا کسی مسئولیت قبول نمیکنه اینم یه سوال عجیب ولی واقعی همه جا همینطوره چرا وجدانا چرا.

 



دانشگاه ها

سلام ممنون از سایت خوبتون می خواستم از مسئولین بپرسین زمان دقیق بازگشایی دانشگاه ها کی هست ؟؟؟ این خبر که بعد از ماه رمضان دانشگاه ها باز می شود برای همه دانشگاه ها هست یا فقط دانشگاه های پزشکی؟؟؟

 



تعیین تکلیف کارت ملی هوشمند بعد از دو سال

حدود دو سال که از ثبت نام در دریافت کارت ملی هوشمند می گذره انگار که مسولان به خواب خرگوشی رفتند و بی خیال تولید و تحویل کارت ها شدن دو سال زمان زیادی برای این کار و جالب اینه که پایانی برای آن هم متصور نیست ... بهانه مسئولان احتمال زیاد تحریم ...

 



نانوا

با عرض سلام و خسته نباشید. خواستم انتقاد کنم از عملکردتون و جبهه ایی که در مقابل افزایش نرخ نان میدید. آیا فکر اینو میکنید که شخصی که تولید کننده نان است در همین کشور و در شرایط فشار تورم بالا داره زندگی میکنه و مثل باقی اقشار جامعه که هر سال درصدی به افزایش حقوق اونا اختصاص میشه هم به یک نانوا که صد البته از یک سو از تورم در زندگی شخصی و هم افزایش حامل های انرژی و هم حقوق کارگران بیمه مایه خمیر نمک پلاستیک و هزینه تعمیر و نگهداری لوازم نانوایی و سایر هزینه که در یک نانوا میشه که یا شما اطلاع ندارید یا ....بشه.
بله من هم نگران قشر ضعیف جامعه هستم ولی قرار نیست که یک نانوا دچار ضرر شدید شه تا فشار به قشر ضعیف دو چندان نشه
بهتر است فشار از نانوا برداشته بشه و بر روی دولت گذاشته شه مثل سایر کشور ها. در ضمن بابت کیفیت ضعیف نان کافی ارد رو بگیرید و ببریت آزمایش کنید که همش مقصر آخر نشه. یک طرفه قضاوت کردن اسونه ولی دینی هست که بگردنتون تا آخر میمونه.
با تشکر


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار