کتاب «از قنوت تا غنا» اثر زهرا فراز اندام از سوی انتشارات آئی‌سا منتشر شد.

زهرا فراز اندام نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اثر جدیدش گفت: کتابم با عنوان «از قنوت تا غنا» در انتشارات آئی‌سا منتشر شد. به این دلیل عنوان «از قنوت تا غنا» را برای آن انتخاب کردم که داستان درباره نیازمندی است که به بی نیازی می‌رسد. در واقع خواستم خط سیر زندگی دختری را نشان بدهم که از نیازمندی اش به خانواده به بی نیازی می‌رسد. در ابتدای داستان با دختری مواجه می‌شویم که خانواده اش برای او تصمیم می‌گیرند؛ این دختر پس از اتفاقاتی که برایش می‌افتد کم کم به استقلال می‌رسد.

او افزود: رمان «از قنوت تا غنا» در واقع رمانی اجتماعی است که در آن به موضوع تربیتی پرداختم. سه نوع تربیت خانواده‌ها را نشان می‌دهم. بیشتر مدنظرم پرداختن به خانواده‌های تک فرزند بود. این خانواده‌ها بیشتر با مشکلاتی در زمینه تربیت فرزندشان مواجه می‌شوند. من شیوه تربیتی خانواده‌های سهل گیر، متعادل و سخت گیر را در این رمان نشان دادم.

این نویسنده ادامه داد: همواره کار نگارش رمان را انجام می‌دهم و هم اکنون در حال نگارش دهمین رمانم هستم. در رمان هایم بیشتر به سراغ موضوعات اجتماعی می‌روم البته برای اینکه رمان هایم برای مخاطب جذاب باشد سراغ موضوعات عاشقانه هم می‌روم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.