استاندار آذربایجان غربی گفت:دانشگاه علوم پزشکی استان در مدیریت و کنترل بیماری کرونا عملکرد خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  به مناسبت هفته سلامت به همراه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضور در محل دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن قدردانی از تلاش‌های خانواده سلامت، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان از همان روز نخست شیوع کرونا تا به امروز به خوبی عمل کرده است.

او  با اشاره به اینکه در یک مقطع حساس تاریخی قرار داریم افزود: کرونا امروز مسئله نخست جهان است و علیرغم فرافکنی و شانتاژ رسانه‌های بیگانه و بعضا خودی، ایران در مدیریت کرونا سربلند است.

شهریاری افزود: با وجود تحریم‌های سخت و کاهش درآمد‌های نفتی و ممنوعیت‌های موجود در صادرات و برگشت ارز به کشور، تحولات اجتماعی و اقتصادی به خوبی مدیریت شده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی موجود نیز با وحدت و همدلی رفع می‌شود افزود: کشور‌های مدعی اقتصاد برتر نیز در شیوع کرونا دچار مشکلات عدیده‌ای شده اند، اما رسانه‌های بیگانه از انعکاس آن‌ها خودداری می‌کنند.

محمدمهدی شهریاری گفت: نتوانسته ایم کار‌های بزرگی را که در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان انجام گرفته را به مردم معرفی کنیم.

او ادامه داد: اگر بخوبی برای مردم دستاورد‌های مثبت در مدیریت کرونا در حوزه‌های سلامت، اقتصاد و سیاسی و اجتماعی تشریح گردد به طور قطع افکار عمومی بیش از این‌ها به اقناع خواهد رسید.

در این دیدار که علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی، بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سید هادی طباطبایی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز حضور داشتند، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به نمایندگی از خانواده سلامت با اهدای لوح تقدیر، قدردانی نمود.

 

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.