کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت بیماری کرونا خرمشهر دستورالعمل جدید صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مشروح اطلاعیه‌ دستورالعمل های جدید مبارزه با ویروس کرونا به شرح ذیل است:

۱.پاساژها ، مجتمع های تجاری و بازار های مسقف با رعایت موازین بهداشتی از ساعت ۹ صبح الی یک ساعت بعد از نماز مغرب مجاز به فعالیت بوده و مدیر مجتمع تجاری موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از هرگونه ازدحام در محوطه سرپوشیده، مجتمع هستند ؛ در غیر اینصورت با حضور اصناف و مرکز بهداشت ضمن صورتجلسه پرونده برای رعایت موازین بهداشتی که منجربه پلمپ طولانی مدت و جرائم مالی خواهد شد به دادگستری ارجاع می‌شود.

۲.رستوران ها، اغذیه فروشی ها ، طباخی‌ها، فست فودها فقط برای فروش افطار و آن هم به صورت بیرون بر بعد از یک ساعت بعد از اذان مجاز به فعالیت هستند. مالک فروشگاه موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری است و هرگونه ازدحام در محل اغذیه فروشی ممنوع بوده و در غیر اینصورت با حضور اصناف و مرکز بهداشت ضمن صورتجلسه پرونده برای رعایت موازین بهداشتی که منجربه پلمپ طولانی مدت و جرائم مالی خواهد شد به دادگستری ارجاع می‌شود.

۳.روز بازارها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله دست فروشان، جلوگیری از هرگونه ازدحام و تحت نظارت پیوسته شهرداری مجاز به فعالیت بوده و در غیر اینصورت با حضور اصناف و مرکز بهداشت و اجرائیات شهرداری اقدام به جمع آوری بساط روزبازارها خواهد شد.

۴.آرایشگاه ها و سالن های زیبایی با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی صرفا برای پیرایش عمومی افراد با وقت قبلی و بدون ازدحام ، مجاز به فعالیت هستند. توجه: این مجوز به هیچ عنوان برای آرایش و پیرایش مجالس جشن و عروسی نیست و این‌گونه مجالس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.