ورزشکاران کرمانی در مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو کشور با کسب ۹ مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

مرتضی بلوردی، رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات آنلاین قهرمانی کشور کیک بوکسینگ واکو جام "مبارزه با کرونا" آقایان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت مجازی (آنلاین زنده) با استفاده از برنامه اسکایپ برگزار شد.او افزود: در رده بزرگسالان و در موزیکال فرم HSW آقایان، امیرمحمد استوار از کرمان بر سکوی نخست ایستاد.

 

بلوردی تصریح کرد: در رده بزرگسالان و در موزیکال فرم SSW آقایان نیز، حسین مکی از کرمان عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

او بیان داشت: در رده بزرگسالان و در فرم موزیکال فرم HS آقایان، امیررضا محسنی و محمدعلی حاج ملکی از کرمان هم به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان گفت: در رده بزرگسالان و در موزیکال فرم SS آقایان، امیررضا محسنی از کرمان نیز به مقام دوم دست یافت.

 

بلوردی افزود: در رده نوجوانان و در موزیکال فرم SSW آقایان، ابوالفضل کارآموزیان و میلاد شریف نژاد کژند از کرمان به ترتیب عناوین اول و دوم مسابقات را از آن خود کردند.

او تصریح کرد: در رده نوجوانان و در موزیکال فرم SS آقایان، ابوالفضل کارآموزیان و میلاد شریف نژاد کژند از کرمان نیز به ترتیب مقام‌های اول و سوم مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.