رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: اولین جشن گلریزان مجازی کشور در استان با استقبال چشمگیر یزدی‌ها برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد در اولین جشن گلریزان مجازی کشور در استان، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن‌های اجتماعی گلریزان به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا امسال به جای اینکه مردم در جشن‌های گلریزان حضور یابند، به صورت مجازی و آنلاین مهمان خانه‌های آن‌ها هستیم.

رئیس ستاد دیه استان یزد با بیان اینکه مهمترین و اساسی‌ترین هدف ستاد دیه بحث پیشگیری و درمان است، است ادامه داد: در هر یک از این برنامه‌ها در موضوع هایی مانند؛ حوادث و خطرات روز جامعه اطلاع رسانی می شود.

او گفت: این جشن گلریزان برای اولین بار در کشور به صورت مجازی برگزار و به صورت لایو (زنده) از صفحات مجازی هنرمندان و صفحات پر طرفدار استان یزد پخش و بیش از ۵۰۰۰ نفر این برنامه را به صورت زنده از گوشی‌های تلفن همراه خود دنبال کردند.

افشون گفت: برای آزادی دویست و ۲۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد استان پانصد و ۹۸ میلیارد ریال نیاز است.

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: هم چنین در این برنامه مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هئیت امنای ستاد دیه استان یزد حضور داشته اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار