سونی در تلاش برای افزایش محبوبیت PS5 ؛

دنباله Horizon Zero Dawn به طور اختصاصی برای PS5 عرضه می‌شود

برخی منابع وابسته به شرکت سونی از انتشار دنباله Horizon Zero Dawn به طور اختصاصی برای PS5 خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که اخیراً از یکی از خبرگزاری‌های فناوری منتشر شده، دنباله‌ای برای عنوان Horizon Zero Dawn در دست ساخت است که به صورت اختصاصی برای پلی استیشن ۵ طراحی شده و با همکاری مشترک آن پخش خواهد شد.

بازی اصلی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، به لطف موضوع آخرالزمانی آن و مبارزات جذابش و سبک استراتژیک استفاده شده، واقعا تحسین برانگیز است. این عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن ۴ در تمام دوران محسوب می‌شود. این موفقیت باعث شد تا بازی Horizon Zero Dawn به رایانه‌های شخصی برسد و با کمال تعجب ما شاهد واکنش‌های متفاوتی از طرفداران این عنوان بودیم.

محبوبیت بیشتر سری جدید پلی‌استیشن 

پلی استیشن ۵ قرار است اواخر سال جاری میلادی عرضه شود و از آنجا که سونی همچنان به انتشار اطلاعات بیشتر درباره این کنسول ادامه می‌دهد، شک و تردید‌های بیشتری در مورد عملکرد و بازاریابی آن مطرح شده است. طرفداران در حال مقایسه همه چیز کنسول جدید با رقیب مستقیم اصلی آن یعنی Xbox Series X هستند که قرار است در همین زمان عرضه شود. تاکنون بر اساس بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد کنسول سری X مایکروسافت سرمایه گذاری بهتری نسبت به گزینه دیگر است.

از جمله موارد برتری آن می‌توان به قدرت سیستم اشاره کرد. آینده PS5 همچنین با گزارش‌های اخیر صدمه دیده که حاکی از آن است که نه تنها PS5 بسیار گرانتر خواهد بود بلکه تجهیزات بسیار باورنکردنی آن نیز محدود هستند. شاید دلیل این اتفاق کاهش سرعت شدن تولید به دلیل همه گیری ویروس کرونا است. از آنجا که پنجره انتشار برنامه ریزی شده برای تعطیلات ۲۰۲۰ نزدیکتر می‌شود، تقریباً در مورد PS5 چیزی وجود ندارد که گیمر‌ها را هیجان زده کند.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی شگفت‌انگیز Call Of Duty: Warzone با جذب ۵۰ میلیون گیمر فعال


دنباله Horizon Zero Dawn به طور اختصاصی برای PS5 عرضه می‌شود

گزارشی که اخیرا توسط این خبرگزاری منتشر شده، نوید می‌دهد که سونی می‌تواند بازیکنان را به کنسول آینده خود علاقه مند‌تر کند. آن‌ها ادعا می‌کنند که منابع متعددی به آن‌ها تأیید کرده اند که دنباله Horizon Zero Dawn قرار است به صورت اختصاصی برای PS5 منتشر شود. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که این بازی دارای تعاونی است که برای اولین بار این سریال خواهد بود. ظاهراً دامنه دنیای بازی بسیار گسترده است و این گزارش نوید آزادی بیشتری را برای کشف کردن موارد بیشتر در مقایسه با آنچه در بازی اول وجود داشت نوید می‌دهد. بازی Horizon Zero Dawn به دلیل دنیای آزاد خود قابل توجه بود، بنابراین این ادعا‌ها اگر درست باشد بسیار خوب هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار