مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در ارزیابی سامانه وب کنفرانس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی پارسال این مدیریت حائز رتبه برتر در برگزاری دوره‌های آموزشی شد.

سازمان جهاد کشاورزی فارس در سامانه وب کنفرانس تاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رضا ابراهیمی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: از ۳۳ مرکز، موسسه و پژوهشکده تحقیقاتی همکار با سامانه وب کنفرانس سازمان تات، مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تنها مدیریت هماهنگی ترویجی بود که در برگزاری این دوره‌ها مشارکت داشته است.

او، تصریح کرد: در ارزیابی کلی این مدیریت با برگزاری ۳۷ دوره حائز رتبه پنجم شد و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نسبت به سایر مراکز تحقیقاتی در بالاترین جایگاه قرار دارد.

ابراهیمی ادامه داد: دوره‌های آموزشی برگزار شده در زمینه‌های زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، آب وخاک، شیلات، دام و طیور، تعالی سازمانی و ایمنی کار در بخش کشاورزی بود  که یک هزار و  ۸۵۱ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه جامعه هدف دوره‌های آموزشی مذکور، کارشناسان، مروجان مسئول پهنه و بهره برداران پیشرو بوده اند، افزود: امسال این دوره‌ها به بهره برداران پیشرو و تشکل‌ها تسریع می‌یابد.

او، اضافه کرد: سامانه وب کنفرانس سازمان تات از سال ۱۳۹۷ راه اندازی و در این سامانه بستری فراهم شد تا جامعه کشاورزی از طریق اینترنت با جدیدترین دستاورد‌ها آشنا شده و این مدیریت ازمهر ماه پارسال با این سامانه مذکور در برگزاری دوره‌های آموزشی همکاری داشته است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.