رییس اداره درآمد و هزینه‌های عملیاتی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از تحقق ۹۰ درصدی برنامه‌های اجرایی پیش بینی شده در حوزه سازمان ملی زمین و مسکن در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پرویز طالبی رییس اداره درآمد و هزینه‌های عملیاتی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از تحقق ۹۰ درصدی برنامه‌های اجرایی پیش بینی شده در حوزه سازمان ملی زمین و مسکن در استان خبر داد و گفت: تحقق این برنامه‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله زمین، اراضی تصرفی، واحد‌های مسکونی، اداری، تجاری، ساماندهی اراضی مسکن مهر و مواردی از این دست بوده است.

طالبی اضافه کرد: نتایج تحقق این برنامه‌ها و همچنین مبالغ نقدی و غیر نقدی حاصل از آن، صرف احداث و تکمیل خدمات روبنایی، پیشبرد مراحل ساخت واحد‌های مسکن مهر، ارتقای خدمات شهری، انجام مطالعات و طراحی پروژه ها، اخذ اسناد تک برگی، بازشماری منابع حفاظت از اراضی و سایر اهداف و رسالت‌های سازمانی این اداره کل خواهد شد.

او اضافه کرد: در سال ۹۹ نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مراحل تدوین برنامه اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار