مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: همدلی خیرین سلامت شهرستان‌های استان فارس در مهار کرونا از مرز ۲ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اظهار کرد: از ابتدای مبارزه با کرونا خیرین در شهرستان‌ها با هدایت شورا‌های خیرین سلامت هر شهرستان با اهدای ۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان اقدام به مشارکت در این امر کردند.

او، در رابطه با این تلاش گسترده در استان فارس گفت: شورای خیرین سلامت در شهرستان‌ها با جهت دهی کمک‌های خیرین به تهیه تجهیزات پزشکی ازجمله دستگاه تنفس مصنوعی، افزایش ظرفیت تخت‌های بستری و تهیه ملزومات پیشگیرانه شامل لباس محافظ کادر درمان، ماسک و لوازم مصرفی بیمارستان‌های درگیر شده است.

رامجردی با اشاره به این اینکه یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقدی و ۲۰۵ میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است، افزود: این کمک‌ها صرف تهیه تجهیزات پزشکی و ملزومات پیشگیری از کرونا در همان شهرستان شده است.

هم استانی‌ها نیک اندیش جهت کمک به تهیه تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و ملزومات پیشگیرانه می توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ یا حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک رفاه واریز کنند و همچنین شماره حساب ارزی ۲۳۰۵۷۵۰۶۴۵۷۰۴۹۱ نیز به کمک خیرین مقیم خارج از کشور اختصاص یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.