مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: همدلی خیرین سلامت شهرستان‌های استان فارس در مهار کرونا از مرز ۲ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اظهار کرد: از ابتدای مبارزه با کرونا خیرین در شهرستان‌ها با هدایت شورا‌های خیرین سلامت هر شهرستان با اهدای ۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان اقدام به مشارکت در این امر کردند.

او، در رابطه با این تلاش گسترده در استان فارس گفت: شورای خیرین سلامت در شهرستان‌ها با جهت دهی کمک‌های خیرین به تهیه تجهیزات پزشکی ازجمله دستگاه تنفس مصنوعی، افزایش ظرفیت تخت‌های بستری و تهیه ملزومات پیشگیرانه شامل لباس محافظ کادر درمان، ماسک و لوازم مصرفی بیمارستان‌های درگیر شده است.

رامجردی با اشاره به این اینکه یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقدی و ۲۰۵ میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است، افزود: این کمک‌ها صرف تهیه تجهیزات پزشکی و ملزومات پیشگیری از کرونا در همان شهرستان شده است.

هم استانی‌ها نیک اندیش جهت کمک به تهیه تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و ملزومات پیشگیرانه می توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ یا حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک رفاه واریز کنند و همچنین شماره حساب ارزی ۲۳۰۵۷۵۰۶۴۵۷۰۴۹۱ نیز به کمک خیرین مقیم خارج از کشور اختصاص یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار