ضرغامی از خالی ماندن میدان مناقصه ایمن سازی پل کن به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای ایمن سازی پل کن گفت: شهرداری منطقه 5 باید در زمان مقتضی اقدام‌های لازم را برای ایمن سازی پل کن انجام می‌داد که متأسفانه زمان از دست رفت.

وی افزود: اسناد مناقصه ایمن سازی پل کن آماده شد و به دنبال آن هستیم که دومین مرحله مناقصه را برگزار کنیم.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: مناقصه نخست ایمن‌ سازی پل کن در زمان شیوع ویروس کرونا پیش از عید بدون شرکت کننده باقی ماند و در ادامه برگزاری دومین مناقصه آن به دلیل چاپ نشدن جراید انجام نشد و با چاپ مجدد جراید مناقصه پل کن برای انتخاب پیمانکار برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: جزئیات شیوه نامه استفاده از مترو در طرح فاصله گذاری اجتماعی 


ضرغامی با تأکید بر اینکه از زمان محول کردن وظیفه مرمت پل کن از سوی شورای شهر تهران به سازمان زیباسازی شهرداری تهران، این سازمان با تمام قدرت مشغول به کار شد، تصریح کرد: اگر اقدام به موقع سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای ایمن سازی پل کن انجام نمی‌شد، به طور حتم با این حجم بارش‌های بهاری پل تخریب می‌شد.

او ادامه داد: در قانون پیش بینی نشده بود که اگر روزنامه چاپ نشود، رسانه موازی آن برای چاپ مناقصه‌ها کدام رسانه است؛ لذا به محض چاپ مجدد جراید، مناقصه دوم انتخاب پیمانکار برای مرمت پل کن انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار