رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور رفع تحریم‌های آمریکا را از دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو خواستار شد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کریمی، قائم مقام وزیر آموزش و پروش و رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با ارسال نامه‌ای به دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو با اشاره به سابقه تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و امکانات خود را مقابله با بیماری فراگیر و نوپدید کووید ۱۹ به کار گرفته است، تداوم فشار‌های تحریمی و سیاسی دولت آمریکا علیه ملت ایران، فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی را با مشکلات زیادی مواجه کرده  است.

او در این نامه با اشاره به شکل گیری اجماع جهانی و پویش‌های سیاسی سایر کشور‌ها در خصوص رفع تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: انتظار می‌رود سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی یونسکو مطابق با مواضع اصولی خود، جهت رفع و لغو این تحریم‌ها و تبعیض‌های غیرانسانی، تلاش و ظرفیت خود را در این خصوص به‌کار گیرد.

کریمی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته جمهوری اسلامی ایران تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تهدید‌های غیرانسانی از سوی دولت آمریکا قرار گرفته است و هر روز زوایای جدیدی از این رویه بخش‌هایی از زندگی مردم را نشانه می‌گیرد و امور اقتصادی، آموزشی و فرهنگی را با اختلال مواجه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
وای جی سی لطفا توروخدا جون هرکی دوست داری از سنجش یه مصاحبه بگیرید و درباره نظام قدیم هم بپرسید که آیا بودجه بندی ماهم تغییری میکنه یا نه؟ایا اون ۲۰ درصد برا مام حذف میشه یا نه یا چی؟ بخدا میخوایم درس بخونیم الان سردرگمیم لطفااا
آخرین اخبار