زالی گفت: در یک روز گذشته تعداد ۸۸ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹۴ بیمار جدید در بخش عادی و ۸۸ مورد جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری و تعداد ۵۴۲ نفر نیز از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران مرخص شده اند.

او ادامه داد: اگر امروز ما شاهد ثبات آمار هستیم به دلیل تعطیلات عید نوروز و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است و شلوغی امروز و تردد‌های غیر ضروری آثارش بین دو تا سه هفته آینده مشخص می‌شود.

زالی تأکید کرد: شهرداری بوستان‌های جنگلی که محل پیک نیک افراد بوده را بسته و البته باید بگویم که در ماه مبارک رمضان وضعیت استفاده از پارک‌ها تغییر پیدا کرده و به دلیل تغییرات جوی و ماه مبارک رمضان معدل استفاده از بوستان‌ها در سطح استان تهران کاهش پیدا کرده است.

او گفت: شهرداری آماده همکاری همه جانبه با ستاد مقابله با کرونا در تهران است و در صورت حضور و تردد زیاد مردم در سطح شهر پارک‌ها بسته می‌شوند. اگر قرار باشد که بوستان‌ها بازگشایی شوند پروتکل‌های سختگیرانه‌تر اعمال شده و مردم باید مسائل بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار