سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به اقدام تعدادی از نمایندگان به جمع‌آوری امضا برای بررسی طرح دو فوریت شفافیت آرا، این طرح هنوز تقدیم هیئت رئیسه نشده است.

طرح شفافیت آرا هنوز تقدیم هیئت رئیسه نشده است/ مجلس دهم برای مجلس یازدهم تعیین تکلیف نکنداسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کلید خوردن طرحی مبنی بر شفافیت آرای نمایندگان در پایان مجلس دهم اظهار کرد: تعدادی از نماینده اقدام به جمع آوری امضا برای بررسی دو فوریت طرح شفافیت آرا کرده‌اند، در حالی که چنین طرحی هنوز به هیئت رئیسه تقدیم نشده است.

او افزود: چندی قبل تعدادی از نمایندگان به صورت داوطلبانه اعلام کردند که حاضر به شفاف سازی آرای خود هستند.

عباسی بیان کرد: معتقدم که بهتر است در پایان مجلس دهم و در فرصت اندک باقیمانده از خیر طرح شفافیت آرا بگذرند و آن را برای مجلس یازدهم بگذارند تا نمایندگان این دوره خودشان این امر را تبدیل به قانون کنند.

او تأکید کرد: بهتر بود که طرح شفافیت آرای نمایندگان زودتر در مجلس دهم به تصویب می‌رسید، چرا که دیگر فرصتی برای شفافیت باقی نمانده است، بنابراین اکنون صورت خوشی ندارد که نمایندگان مجلس دهم برای دوره یازدهمی‌ها تعیین تکلیف کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: اکنون طرح‌ها و لوایح بسیاری روی دست مجلس دهم باقی مانده که بهتر است به ترتیب اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد، چرا که در غیر این صورت مجلس یازدهم باید مجدداً به بررسی آنها بپردازد و این امر اخلاقی نیست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
این بچه بازیا واقعا زشته حیف رای هایی که به شما داده شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا ، مجلس دهم کم کار ترین ارگانها بود که به داد مردم مستضعف نرسید .

الان هم این کارشون یاد آور ضرب المثل معروف هست که میگه
مرگ خوبه ولی برا همسایه
آخرین اخبار