مدیرکل انتقال خون استان بوشهر از هم استانی‌ها خواست نیازمندان به خون را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنند.

بیماران نیازمند به خون را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنیمنرگس عبیدی مدیرکل انتقال خون استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: هم استانی‌های عزیز در ماه مبارک رمضان می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی nobatdehi.ibto.it در زمان‌های که تمایل دارند نوبت بگیرند و به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

او افزود: در ماه مبارک رمضان پایگاه بوشهر صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و شب نیم ساعت بعداز افطار تا ساعت ۲۴، پایگاه کنگان در شیفت شب نیم ساعت بعد از افطار تا ساعت ۲۴ و پایگاه‌های دشتستان و گناوه ۸ تا ۱۲ صبح  فعال خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر یادآور شد: در ماه مبارک رمضان باتوجه به شرایط روزه‌داری میزان مراجعه‌کننده کم می‌شود، اما مردم عزیز توجه داشته باشند نیاز به خون همیشگی می‌باشد و با توجه به فراوانی کمتر گرو‌های خونی منفی این نیاز بیشتر حس می‌شود.

عبیدی ادامه داد: هم استانی‌های عزیز اهدای خون را فقط به شب‌های احیا موکول نکنند و در طول ماه باحضورشان در پایگا‌های انتقال خون یاری رسان نیازمندان خون به ویژه عزیزان تالاسمی و سرطانی باشد، و حتی کسانی که شرایط اهدای خون را ندارند در اطلاع رسانی یاور ما باشند.

او تاکید کرد: از همه‌ی هم استانی‌های عزیز به ویژه کسانی که دارای گرو‌های خونی منفی هستند تقاضا می‌شود مثل همیشه یار و یاور ما باشند.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر ادامه داد:فروردین امسال ۲ هزار و ۷۶۸ اهدا کننده خون داشتیم که نسبت به مدت مشابه ۲۲درصد رشد داشته است. 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اهدای خون ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.