کاپیتان سابق تیم ملی کبدی بانوان گفت: از رسیدگی نکردن مسئولان فدراسیون خسته شده بودم و به همین دلیل از تیم ملی کبدی خداحافظی‌کردم.

غزل خلج کاپیتان سابق تیم ملی کبدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با علت خداحافظی‌اش از تیم ملی اظهار داشت: من دیگر از عدم رسیدگی مسئولان کبدی خسته شده ام. بی تدبیری مسئولان باعث شد تا در سن ۲۹ سالگی از ورزش‌حرفه‌ای خداحافظی کنم. ما مدت زیادی را در اردو‌های تیم ملی هستیم، اما عایده چندانی برای ما ندارد. دستمزد ما برای ۶ ماه اردو در تیم ملی تنها ۱۵۰ هزارتومان است.

او ادامه داد: دستمزد بانوان ورزشکار ایرانی بسیار اندک است و واقعا جوابگوی یک زندگی نیست. اگر هم تا الان در ورزش مانده‌ام به علت جوانی و کم تجربگی‌ام بود. دیگر تحمل این وضعیت نابسامان را ندارم.

او افزود: البته این مشکلات در زمان رئیس فدراسیون قبلی خیلی بیشتر بود. رئیس فدراسیون فعلی بخشی از ضعف‌های این ورزش را جبران کرد، اما هنوز بسیاری از مشکلات پا برجاست.

کاپیتان سابق تیم ملی کبدی بانوان درباره حضورش در لیگ کبدی بیان کرد: من دیگر در تیم‌های لیگ برتر هم بازی نخواهم کرد. حقوق تیم‌های باشگاهی هم بسیار کم است. حقوق ما برای یک فصل حضور در یک تیم لیگ برتری حدود ۴ میلیون تومان است.

خلج درباره شیرین‌ترین خاطره اش از دوران حضور خود در تیم ملی اظهار کرد: کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا، شیرین‌ترین خاطره من از دوران ورزشی‌ام است. این قهرمانی خستگی سال‌ها تلاش در تیم ملی را از بین برد. البته فدراسیون در دادن پاداش این قهرمانی کم لطفی کرد و بعد از ۱۸ ماه یک کارت هدیه ۵ میلیون تومانی به ما دادند.

او در رابطه با تلخ‌ترین خاطره دوران ورزشی خود گفت: تلخ‌ترین خاطره من زمانی است که من در اوج آمادگی بودم و مسابقات ۵ نفره کبدی را در پیش داشتیم. زمانی که در اردوی تیم ملی بودیم، یکی از بانوان دچار مصدومیت شد و مسئولان به جای درمان این بازیکن، او را به خانه فرستادند. من از این موضوع بسیار ناراحت شدم و به مسئولان اعتراض کردم، اما اعضای کادر فنی اسم من را هم از تیم ملی خط زدند و پس از این موضوع من ۴ سال خانه نشین بودم.

خلج در پایان درباره شرایط فعلی اش اظهار کرد: الان مشغول مربیگری هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کبدی بانوان ، غزل خلج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار