پویش مردمی طبخ روزانه هزار غذای سحری با عنوان برکت سفره های سحری به همت این موکب در رشت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،علیرضا قانع ، مدیر اجرایی موکب خدام العتره شهر رشت گفت: به همت موکب خدام العتره شهر رشت پویش مردمی طبخ روزانه هزار غذای سحری با عنوان برکت سفره های سحری به همت این موکب در رشت اجرا می شود.

او  با تأکید بر لزوم دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان ، افزود: در احادیث و روایات بسیار اطعام نیازمندان در ماه خدا سفارش شده که حتی عنوان شده که از روزه مستحبی نیز اهمیت بیشتر دارد.

مدیر اجرایی موکب خدام العتره شهر رشت با اشاره به اینکه قطعاً اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خود عبادتی خالصانه و نیکو است، گفت: خدام موکب خدام العتره شهر رشت با فرا رسیدن ماه میهمانی خدا برای رسیدن به اهداف والای دین مبین اسلام، پویش اطعام نیازمندان را دنبال می‌کند.

قانع ، با بیان اینکه غذاهای گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین پاکبانان زحمتکش شیفت شب و سامانکده شهرداری رشت و همچنین خانواده‌های مناطق محروم حاشیه شهر از سوی گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد، افزود: در هنگام طبخ غذا برنامه‌های فرهنگی، تلاوت قرآن، سخنرانی، مداحی و مناجات خوانی در ماه بهار قرآن نیز اجرا می‌شود.

او  با دعوت از شهروندان در این کار خیر و خداپسندانه ،گفت: شهروندان می‌توانند با پرداخت مبالغی بر اساس هزینه هر پرس غذای نذری متولیان این امر در موکب خدام العتره شهر رشت را همراهی کنند.

مدیر اجرایی موکب خدام العتره شهر رشت تصریح کرد: خیران و شهروندان نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۲۸۱۱۴۲۸ پرداخت و برای اهدای کمک‌های غیر نقدی خود با شماره ۰۹۱۱۷۲۰۱۰۳۲ تماس و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

 

انتهای پبام/م.ع

 

برچسب ها: پویش مردمی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.