سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اربعین موج اول آنفلوآنزا است البته اگر کرونا هم باشد هر ۲ فراگیر خواهند بود.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اربعین موج اول آنفلوآنزا است البته اگر کرونا هم باشد هردو فراگیر خواهند بود چرا که این ویروس هرروز در حالت‌های مختلفی است و فضا‌های جدیدی دارد.

او بیان داشت: ما با توجه به این وضعیت بیماری کرونا ویروس هیچ پیش بینی نمی‌توانیم  داشته باشیم و من به وزیر بهداشت و درمان پیشنهاد تاسیس یک درمانگاه دادم و او توافق کرده و بنا شد اعتبار آن را پرداخت خواهند کرد

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری خوزستان گفت: سال گذاشته درستاد مرکزی اربعین اعتبارات خوبی برای مرز‌ها در نظر گرفته شد که سهم ایلام بیشتر از خوزستان بود.

او بیان داشت: امسال امیدواریم سهم ما بیشتر شود و ما از سال گذاشته برای تکمیل ۲ پایانه مرزی استان تلاش کردیم که بالای ۸۰ درصد تکمیل شده است.

بهرامی نیا افزود: ایمن سازی مسیر‌ها باید انجام شود چرا که به اعتبارات نیازمند هستیم.

خدادای رئیس هلال احمر استان خوزستان گفت: ما هم در حوزه بهداشت و درمان هم در حوزه خدماتی ما فعال هستیم و رویکرد بسیار تخصیصی داریم.

او افزود: ما قبل از اربعین مانور‌های زیادی برگزار می‌کنیم تا شرایط در دست ما باشد و براساس کرونا تصمیم می‌گیریم.

خدادادی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم اربعین را برگزار کنیم و ما باید هرساله پیام معنوی اربعین را انتقال بدهیم و ما به سمت مردمی بودن این آئین برویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.