هاتچیسون گفت: با وجود بازیکنی مانند پولیشیچ، چلسی نباید به دنبال جذب کوتینیو باشد.

بازیکن اسبق منچستر سیتی: چلسی با جذب کوتینیو، پولیشیچ را از دست می‌دهدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلیپه کوتینیو که با قراردادی قرضی به مدت یک سال به بایرن مونیخ پیوسته، یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی در تابستان پیش رو است و از باشگاه‌های زیادی به عنوان مشتریان این ستاره برزیلی نام برده می‌شود.  

چلسی یکی از باشگاه‌هایی است که گفته می‌شود تمایل زیادی به جذب این بازیساز برزیلی دارد. قرارداد قرضی کوتینیو با بایرن مونیخ تا پایان سال جاری اعتبار دارد و باشگاه آلمانی حاضر نیست با پرداخت رضایتنامه ستاره برزیلی، قرارداد او را دائمی کند.  

چلسی قصد دارد این هافبک_مهاجم ۲۷ ساله را به خدمت بگیرد و فرانک لمپارد هم امیدوار است برای فصل بعدی این بازیکن را در تیمش ببیند. با این وجود تامی هاتچیسون بازیکن سابق منچستر سیتی و تیم ملی اسکاتلند معتقد است، جذب کوتینیو در شرایطی که چلسی بازیکنی مانند پولیشیچ را در اختیار دارد، یک اشتباه است که می‌تواند منجر به جدایی ستاره آمریکایی شود.


بیشتر بخوانید: آمادگی چلسی برای تمدید قرارداد ژیرو


هاتچیسون با انتقاد از تصمیم باشگاه چلسی برای جذب کوتینیو گفت: به اعتقاد من اگر چلسی به پولیشیچ فرصت بیشتری بدهد، سرمایه گذاری بهتری کرده است. من شنیده ام که او بازیکن خجالتی و ساکتی است. شاید وقت آن رسیده باشد که لمپارد اعتماد به نفس او را بیشتر کند و فرصت بازی بیشتری در اختیارش بگذارد.  

او افزود: برایم جالب است بدانم که چلسی به چه دلیلی قصد دارد سراغ کوتینیو برود. من نمی‌توانم تصور کنم در صورتی که او به چلسی بیاید، پولیشیچ در این تیم بماند.  

پولیشیچ در رقابت‌های فصل جاری، ۱۲ بار به میدان رفته و ۵ بار دروازه حریفان را باز کرده است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار