مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: با توجه به نیاز مردم به مصرف گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان مرغداری‌های این شهرستان حق فروش مرغ خارج از شبکه تنظیم بازار را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی اسماعیلی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: با توجه به نیاز مردم به مصرف گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان و بر حسب اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار مرغداری‌های این شهرستان حق فروش مرغ خارج از شبکه تنظیم بازار را ندارند.

او اظهارداشت: با عنایت به پیگیری‌های انجام شده توسط فرماندار خاش و دستور وی شب گذشته یک واحد مرغداری که قصد فروش مرغ خارج از شبکه تعیین شده در کارگروه تنظیم بازار شهرستان را داشت شناسایی و مرغ‌های مذکور به میزان حدود دو تن قبل از خروج مرغداری بوسیله نیروی انتظامی کشف شد.

او ادامه داد: برای این واحد مرغداری پرونده تخلف به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: با دستور رییس تعزیرات حکومتی مقرر شد مرغ‌های کشف شده به قیمت مصوب از امروز شنبه با نظارت دستگاه‌های متولی در بین مرغ فروشان سطح شهر توزیع شود.

او بیان کرد: تا زمانی که مردم منطقه به مصرف مرغ نیاز دارند تمامی مالکان مرغداری‌ها حق فروش مرغ خارج از شبکه تعیین شده توسط کارگروه تنظیم بازار را نداشته و با متخلفان طبق مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مرغداری ، صنعت و معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار