رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک در ماه رمضان امسال را ۲۱ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا ناصری رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه گفت : برای ماه رمضان امسال در کرمانشاه قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه درجه یک ۲۱ هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه دو ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

او با بیان اینکه هیچ نوع زولبیا و بامیه‌ای با قیمت بالاتر از این ارقام نداریم، گفت : قنادی‌ها اجازه ندارند به بهانه تزیینات خاص و... مبلغ بیشتری از مشتریان دریافت کنند.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی قیمت زولبیا و بامیه در کرمانشاه نسبت به سال گذشته اعلام کرد و افزود: این در حالی است که هزینه‌های تهیه زولبیا و بامیه بسیار بیشتر از ۱۵ درصد افزایش داشته و در شهر‌های دیگر از جمله تهران نیز قیمت کیلویی ۲۴ هزار تومان مصوب شده است.

او از فعالیت ۱۲۵ قنادی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: از مردم توقع داریم به دلیل شرایط حساس شیوع بیماری کرونا، به هیچ عنوان از واحد‌های متفرقه و غیرمجاز زولبیا و بامیه نخرند، چون امکان نظارت بر چگونگی رعایت موازین بهداشتی در این واحد‌ها وجود ندارد.

 رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه،گفت: در سال‌های گذشته بسیاری از واحد‌های صنفی تغییر فعالیت می‌دادند و در ماه رمضان زولبیا و بامیه می‌فروختند که امسال باید جلوی این کار گرفته شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.