بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها سازمان بازرسی کل کشور به صورت سرزده از درمانگاه‌های شركت شهر سالم بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی بلندیان بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها سازمان بازرسی کل کشور در بازديد سرزده از درمانگاه‌های شركت شهر سالم اظهار کرد: پایش سلامت در شرایط کرونایی امروز اهمیت ویژه ای دارد. بی‌شک اجرای اين طرح و دیگر اقدامات درمانی با هوشمندی و درایت و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری تهران به ویژه کادر درمانی آن همراه بوده است.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها ضمن اعلام حمایت از مدیران خدوم شهرداری تهران برای عبور از این شرایط بحرانی، گفت: در اين مقطع حساس همه بايد دست به دست هم داده و با خدمت‌رسانی به آحادجامعه، رضايت‌مندی مردم را ارتقاء ببخشيم كه اين مهم با دستان پرتلاش شما پزشكان و كادر درمانی صورت می پذيرد.

همچنین،حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در نشست با نماینده سازمان بازرسی کل کشور، ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت‌ها و جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، از افزایش ۲۰.۲ درصدی سود ناخالص و ۷۲.۲ درصدی سود خالص شرکت در سال ۱۳۹۷ نسبت به سال ۱۳۹۶ خبر داد.

حاضران در این نشست، پس از پایان گفت‌گو با حضور در خانه شهید خدمت مهدی وریجی، با خانواده ایشان دیدار و به مقام والای او ادای احترام کردند.

در این دیدار، مدیر عامل شرکت شهر سالم و همکاران او ضمن بیان خاطراتی از این پزشک عرصه سلامت که خود فرزند شهید رحیم وریجی از شهدای دفاع مقدس بود به بررسی ابعاد برجسته شخصیت ایشان پرداختند.

بلندیان نیز ضمن تكريم، تبریک و تسلیت به خانواده محترم وریجی با بیان این نکته که انسان های دغدغه مند همواره در خط مقدم جهاد هستند افزود هیچ لباسی برازنده تر از شهادت برای فرزند شهید نیست .اعلام نمود فرزندان شهدا همچون پدرانشان در راه اعتلای ایران پیشرو هستند و همواره در این عصر که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال خدشه و نابودی آرمان های امام (رضوان الله) هستند با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمی گذارند عَلم آقا ابا عبدالله حسین (ع) زمین بماند و در این مسیر تا پای جان ایستاده اند.

در پایان لوح های سپاسی به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت رشادت ها صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی به شهروندان از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران توسط دکتر حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم و نیز محمد مهدی بلندیان بازرس کل سازمان بازرسی کشور اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار