فرماندار ویژه آبادان گفت: قرار نیست برای مال مردم، جان دیگران را به خطر بندازیم بنابراین فرصت سه روزه به کمیته ی اجرایی و اتاق اصناف برای برخورد با متخلفین میدهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در حاشیه ی بازدید از بازارهای این شهرستان با گلایه مندی از عدم رعایت دستورالعملهای اجرایی ستاد کرونا توسط برخی از اصناف و شهروندان هشدار داد، در صورتی که این وضع اصلاح نگردد، آبادان را بصورت مجدد قرنطینه خواهد کرد.

او در این باره گفت: اگر لازم باشد با استدلال ثابت خواهیم کرد با این وضع فاصله گذاری و عدم رعایت انبوهی از کسبه و شهروندان، جان و سلامتی مردم در خطر است و قرنطینه را در دستور کار قرار خواهم داد.

فرماندار ویژه آبادان افزود: اگر قرار است بازار ماهی فروشان بدین شکل بهداشت و سلامتی مردم را تهدید نماید یا بازار شهید ارغنده به شکلی دیگر، همه‌ی آن‌ها را تعطیل خواهیم کرد.

موسوی با بیان اینکه قرار است فعلا با کرونا زندگی کنیم گفت:کمیته اجرایی و اصناف سه روز فرصت دارند با تذکر به کسبه و بساطی‌ها فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نهادینه کنند، در غیر اینصورت هزاران مغازه بزودی پلمپ و چندین بازار بطور کلی تعطیل و نقاط زیادی از شهر قرنطینه خواهند شد.

او ادامه داد: در حفظ سلامتی مردم با هیچ کس تعارفی نداریم و چنانچه از طرف کسبه و برخی از افرادی که بی اهمیت بازار را محل جولان‌های غیر بهداشتی خود قرار داده و شبانه روز در سطح بازار سرگردانند پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها و دستورات کمیته اجرایی رعایت نشود، تصمیم خاص شهر آبادان گرفته خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان با ابراز نارضایتی شدید از وضع موجود بازار بخصوص لین یک احمداباد گفت: با این وضع تا چند روز آینده وضع انفجاری در شهر از باب ابتلا و مرگ ومیر پیش خواهد آمد.

موسوی تاکید کرد: اگر وضع به همین منوال پیش رود مجوز قرنطینه مجدد را از بالا خواهم گرفت و ورودی‌ها و خروجی‌ها را خواهم بست.

او همچنین گفت: از فردا بازدید سرزده از ادارات خواهم داشت و مسئولیت بی توجهی متوجه‌ی مدیران خواهد بود.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص ارباب رجوع ادارات و شرکت‌ها نیز گفت: از فردا بازرسانی در محل‌های ورود کارکنان و صفوف ارباب رجوع و محیط‌های کارگری حضور خواهند داشت و شخصا به چند مکان بدون هماهنگی سرکشی خواهم کرد و با متخلفین برخورد قانونی جدی خواهد شد.

زین العابدین موسوی از همه مردم، کسبه و مسئولان خواست نگذارید شاهد آمار‌های انفجاری باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.