استودیوی مجازی برای تولید برنامه‌های تبلیغی مذهبی ویژه ماه رمضان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با هدف تولید محتوای فاخر فرهنگی و مذهبی برای ارائه در فضای مجازی، استودیوی مجازی از اول اردیبهشت در این  اداره کل آغاز به فعالیت کرده است.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال اجتماع تبلیغی برگزار نمی‌شود، افزود:در این ماه، فعالیت‌های تبلیغی براساس استفاده از ظرفیت فضای مجازی صورت می‌گیرد و منبرها، مجالس و فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهند شد.

او ادامه داد: در این استودیو با بهره‌گیری از ظرفیت استادان برجسته قرآنی و همچنین مبلغان و روحانیان صاحب سبک و توانمند در عرصه تبلیغ، محتوا‌هایی در زمینه ترویج فرهنگ دینی و فضائل ماه مبارک رمضان تولید خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: ضبط برنامه‌هایی مانند شرح دعای ابوحمزه ثمالی، تفسیر دعاهای روزانه ماه مبارک، بیان دیدگاه‌های قرآنی در خصوص موضوع‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تهیه تصاویری کوتاه، با قابلیت ارائه در فضای مجازی از جمله کارهایی است که ماه مبارک رمضان امسال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.