فرماندار شهرستان بندرعباس از صدور پروانه فعالیت برای دستفروشان ماهی در حداقل زمان ممکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس از صدور پروانه فعالیت برای دستفروشان ماهی در حداقل زمان ممکن خبر داد.

او افزود: دستفروشان ماهی می توانند در مغازه و با شرایط کاملا بهداشتی به کار خود ادامه دهند.

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با توجه به تعداد بالای کسبه ماهی فروش و به منظور ساماندهی بهتر این بخش، اطاق اصناف شهرستان نسبت به تشکیل اتحادیه جدید تحت عنوان اتحادیه آبزیان اقدام و یک فرد با تجربه را بعنوان سرپرست اتحادیه جهت پیگیری امور انتخاب و در بازار جدید ماهی مستقر کند تا ضمن ساماندهی عمده فروشان و خرده فروشان ماهی، نظارت لازم بر فعالیت فروشندگان داشته باشد.

کناری افزود: کلیه عرضه کنندگان آبزیان چه در بخش عمده و خرده باید از ماسک استفاده و تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند و مرکز بهداشت و دامپزشکی نیز بازدید و نظارت مستمر را داشته باشند و در صورت رعایت نشدن موارد بهداشتی با آن عرضه کننده برخورد قانونی انجام دهند.

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: به دستفروشانی که با رعایت اصول بهداشتی اقدام به عرضه آبزیان در مغازه های سطح شهر کنند پروانه کسب و تسهیلات ارزان قیمت تا سقف ۵۰ میلیون تومان داده خواهد شد.

کناری افزود: اتحادیه های مختلف در سطح شهر حضور پررنگی داشته باشند و با صنوفی که پروانه کسب ندارند برخورد تا نسبت به اخذ پروانه فعالیت اقدام و تحت نظارت مستقیم اتحادیه ها به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ر

منبع خبر:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار