سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی حلول ماه پرفضیلت رمضان و ماه بندگی خدا را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی با تبریک حلول ماه پرفضیلت رمضان و ماه بندگی خدا، گفت: رمضان ماه سعادتمندی و رستگاری مومنان و ماه استجابت دعاست.

در متن این پیام آمده است:

ماه رمضان، ماه رحمت است و مغفرت، ماه معنویت است و صفای نفس و فرصت مغتنمی است برای خودیابی، خودشناسی، خودسازی و ماه تجلی آیه شریفه "کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون" است.

ماه رمضان ماهی است که در آن به مهمانی خدا دعوت شده ایم و خداوند متعال در این ماه بندگانش را از کسانی قرار داده که شایسته کرامتند و شایسته است در این ماه استجابت دعا از درگاه آن قادر متعال بخواهیم، تا عافیت و عاقبت نیکو را روزی همه مومنان و بندگانش قرار دهد.

فرماندهی انتظامی استان مازندران، با تبریک حلول ماه میهمانی خدا به مردم دیار علویان و مسلمانان سراسر عالم و قبولی طاعات و عبادات همه بندگان خدا، صحت و سلامتی را برای همگان مسئلت دارد.

امید است با حفظ حرمت و رعایت شعائر اسلامی در این ماه مبارک و پر فضیلت، همچون همیشه ایام شاهد امنیتی مطلوب در سراسر استان ولائیمان باشیم و همه مومنان و باورمندان به رحمت واسعه الهی در این ماه عزیز در راستای خیرخواهی، تشویق به عمل صالح و از جمله نیکوترین آن‌ها "عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر" بیش از پیش گام بردارند.


فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمود میرفیضی
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.