منتخب مردم رشت گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان مدت زیادی است که در دست بررسی است، ولی برخی آقایان با آن مخالفند.

برخی آقایان در مجلس به دلایلی با طرح شفافیت آرا مخالفت کردندمحمدرضا احمدی منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم  در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: طرح شفافیت آرا خیلی وقت است که در مجلس دهم طرح شده، ولی بنا به دلایل مختلفی برخی آقایان با تصویب آن مخالفت می کردند.

او افزود: طرح شفافیت آرا در کلیت طرح بسیار خوبی بوده و هست و به عنوان یک مطالبه جدی، حق مردم است که بدانند نماینده ای که به آن رای دادند از موکلین خود دفاع می کند یا خیر و اینکه تا چه میزان از آن ها دفاع می کند.

احمدی در ادامه گفت: موکلین باید بدانند وکلایی که به مجلس فرستادند چه طرح و لوایحی را تصویب می کنند. آیا منافع مردم را می بینند یا منافع دیگری را مدنظر دارند.

منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نماینده مردم هستیم و باید با دولت تعامل داشته باشیم، ولی هر کجا منافع مردم در خطر است باید به نفع مردم عمل کنیم.

او در پایان مطرح کرد: به جز طرح شفافیت آرای نمایندگان، طرح شفافیت اموال نمایندگان هم از طرح های خوب دیگری است که باید از آن حمایت بشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار