جانشین هئیت روضه الشهدا شهرستان مهریز از پایان مهلت ثبت‌نام دوره‌ی مجازی نماز در این شهرستان تا امروز ۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

محمد حسن علیان جانشین هئیت روضه الشهدا شهرستان مهریز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از پایان مهلت ثبت‌نام دوره‌ی مجازی نماز در این شهرستان تا ۵ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: علاقمندان مهریزی برای رسیدن با حضور در این دوره‌ها می‌توانند رسیدن به موفقیت خود را تضمین کنند.

او افزود: این دوره‌ها از جذابترین و کاربردی‌ترین دوره‌ی مجازی با پرداخت کمترین هزینه انجام می‌شود.

علیان ادامه داد: مدرس این دوره‌ها استاد حوزه و دانشگاه محمد حسین فلاح دارای دکترای روانشناسی اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه استان یزد است.

او تصریح کرد: ثبت نام این دوره‌های مجازی از ابتدای اردیبهشت لغایت پنجم این ماه سال جاری در پیام‌رسان ایرانی ایتا شروع شده است.

علیان با اشاره به مزایای شرکت در این دوره مجازی، گفت: افرادی که دراین دوره‌های شرکت کنند برای مراحل شرکت برای ۱۰ نفر برتر ثبت نام به صورت رایگان با اعطای گواهینامه معتبر انجام می‌شود.

جانشین هئیت روضه الشهدا شهرستان مهریز گفت: این دوره فقط یک آموزش نیست بلکه یک ماجرا‌ی جذاب آموزشی برای هر فرد است.

علاقمندان پس از واریز هزینه، نام/نام خانوادگی/شماره ملی و شماره تماس خود را از طریق پیام رسان ایتا را به آیدی‌های @avinitusi یا @vinita ارسال کنید و یا با شماره‌های ۰۹۲۲۷۴۰۷۱۹۱ و ۰۹۰۵۶۱۵۵۹۱۵ تماس بگیرید.

️برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در مورد دوره به کانال @falah_ir بپیوندید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.