رئیس جمهور سابق آمریکا طی پیامی در حساب توییتری خود تاکید کرد که دولت این کشور هیچ برنامه جامعی برای مقابله با ویروس کرونا ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا طی پیامی در حساب توییتری خود اذعان کرد که دولت این کشور در برابر شیوع گسترده ویروس کرونا هیچ برنامه منسجمی ندارد.

وی در ادامه این را هم گفت که در میان این بی‌برنامگی، ایالاتی مانند ماساچوست اقدام به ایجاد طرح مخصوص به خود در مواجه با ویروس کرونا کرده‌اند. اوباما این را هم نوشت که هنوز هم می‌توان با یک برنامه دقیق و منسجم با همه‌گیری ویروس کرونا مقابله کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا چندی پیش و در حمایت از «جو بایدن»، نامزد مورد حمایت خود مدعی شده بود که او به خوبی می‌تواند شیوع ویروس کرونا در آمریکا را کنترل کند

درحالی که کرونا در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد، دونالد ترامپ همچنان اصرار به بازگشایی سریع اقتصاد این کشور دارد؛ اقدامی که برخی فرمانداران ایالت‌های آمریکا آن را رد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
فكر كنم ترامپ همون مصونيت گله اي رو انتخاب كرده يعني همه بگيرن و اونايي كه ضعيفن بميرن و اينجوري خودشو از خرج چند ميليون بازنشسته راحت كنه
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۰۲:۱۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران از کی اوباما نور چشمی شده ؟
آخرین اخبار