اقدام جدی توئیتر علیه شایعات مرتبط با فناوری 5G

توئیتر با اعمال قوانین جدید اعلام کرد که تمامی پست‌های متشکل از محتوای دروغین در صفحات این پلتفرم را حذف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و گسترش شایعات متعدد در رابطه با نحوه شیوع این بیماری، حالا بسیاری از افراد در سراسر دنیا بر این باورند که فناوری 5G با تخریب سیستم ایمنی بدن باعث شیوع راحت‌تر ویروس کرونا در سراسر دنیا شده است.

این شایعات به قدری شدت گرفت که حالا مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر سعی دارند با اعلام درخواست و اقدامات دیگر به انتشار این شایعات پایان دهند.

اطلاعات کامل از اقدامات شبکه اجتماعی توئیتر بر علیه شایعات مربوط به فناوری 5G

روز چهارشنبه توئیتر با انتشار اعلامیه‌ای اظهار داشت که این شبکه اجتاعی هر نوع توئیت مبنی بر مقصر بودن فناوری 5G را از صفحات خود حذف خواهد کرد. تمرکز این مجموعه بیشتر بر روی پست‌هایی است که به دیگران پیشنهاد می‌دهد تا دکل‌های اوپراتور 5G را به آتش بکشند. علت این اقدام صریحانه آن است که نظریه‌پردازان صفحات مجازی دست به آسیب رساندن و آتش‌سوزی این دکل‌ها زدند. این اقدامات باعث شد تا ضرر‌های بسیاری به کشور‌های مختلف و شرکت‌های مالک اوپراتور‌ها برسد.

اقدام جدی توئیتر بر علیه شایعات مرتبط با فناوری 5G

برای مثال در انگلیس، بیش از ۵۰ اوپراتور 5G توسط کاربران تخریب شده‌اند. این شایعات در فضای‌های دیگر و شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و یوتیوب نیز رواج پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده‌اند. هر دو پلتفرم نام برده شده تنها بخشی از محتویات این چنینی را از صفحات خود برداشته‌اند، در حالی که توئیتر به نحوی جدی‌تر تلاش دارد تمام نظریه‌های مبنی بر مضر بودن سرویس 5G را از روی صفحات مجازی خود بردارد.

گفتنی است این پلتفرم از ماه پیش اطلاعاتی را از قبیل اعمال قوانین جدید در پاکسازی محتویات دروغین منتشر ساخت و کاربران را در جریان اقدامات احتمالی خود قرار داده بود. بر اساس آخرین تویئت منتشر شده توسط حساب کاربری رسمی این شبکه مجازی، توئیتر با توجه به قانون اعمال شده در ۱۸ مارس، تا به حال بیش از ۲۲۳۰ پست را از صفحات خود پاک کرده و در پی این اقدامات بیش از ۳.۴ میلیون کاربر متخلف را شناسایی کرده است.


بیشتر بخوانید: همه آنچه که باید درباره کنسول پلی استیشن ۵ بدانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.