نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: پلیس حافظ امنیت، جان و مال مردم در جاده و داخل شهر‌ها و در اذهان مردم از جایگاه بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و جمعی از مسئولان و کارکنان این پلیس با وی با اشاره به نقش مهم پلیس در ایجاد امنیت جاده ای، گفت: حضور پلیس در بحران کرونا و ایجاد امنیت در ایام انتخابات همواره مؤثر بود.

او افزود: کارکنان انتظامی در رفع و دفع بحران‌ها خدمات شایسته‌ای از خود به جا گذاشتند که امسال با وجود کاهش رفت و آمد جاده‌ای شاهد کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای بوده ایم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: غنی‌سازی فرهنگ عمومی و رعایت نکات ایمنی با برنامه‌ریزی درست و اصولی، تهذیب نفس و افزایش سطح معنوی پلیس در استان مازندران ضرورت دارد.

او افزود: یک پلیس باید اعتقاد و باور‌های دینی و افق دید معنوی خود را افزایش دهد چرا که این ارتقاء می‌تواند در سلامت خانواده پلیس کارآمد باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خواستار توجه بیشتر پلیس به کاهش بحران‌های جاده‌ای از جمله تصادفات و ایجاد امنیت شد و گفت: در این ماه خدمات پلیس در دفاع از حریم امنیت با ارزش بوده و ثوابی از روزه داران شامل آنان خواهد شد.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران نیز در گزارشی به تشریح اقدامات و فعالیت‌های پلیس راهور استان در ایام کرونایی و ایام نوروز پرداخت و گفت: در طی ماه‌های اخیر به ویژه در ایام کرونایی، تلاش کردیم تا ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی و برنامه‌ریزی درست، حوادث جاده‌ای و تبعات آن کمتر در مازندران اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.