مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: همین که در پرونده بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس - سپاهان خدا و هواداران پشت من بودند، کافی است.

به گزارش  ‌ خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره برگزاری جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده دیدار سپاهان با پرسپولیس بیان کرد: ما و مسئولان محترم سپاهان در این جلسه نظرات خود را گفتیم و انشاالله در آینده رای اعلام می‌شود. باشگاه پرسپولیس تنها توقع اجرای قانون را دارد.

او گفت: رسول پناه به جلسه نیامد و به دلیل انجام کاری دیگر به فدراسیون آمد. مسئول حقوقی باشگاه و مدیر ۲ تیم در این جلسه شرکت کردند.  

پیروانی درباره دلیل اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس در این پرونده حامی او نبودند، اظهار داشت: کسی از ما حمایت نکرد، اما خدا و هواداران میلیونی پرسپولیس پشت ما بودند. همین که آن‌ها هستند کافی است. البته این روز‌ها برخی پیشکسوتان تماس گرفته و از من اجازه ورود خواستند، اما از همه خواهش کردم چنین کاری انجام ندهند. باز هم می‌خواهم کسی به این پرونده ورود نکند.   این بحث فنی و فوتبالی است  و از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس خواهش می‌کنم خود را قاطی این موضوع نکنند.  

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد:  افشین پیروانی همراه با میلیون‌ها هوادار برای به نتیجه رسیدن این پرونده تلاش می‌کند و خود را همیشه هوادار پرسپولیس می‌دانم. اگر کار یا تلاشی می‌کنم، وظیفه ام را انجام می‌دهم و باید از حق و حقوق پرسپولیس دفاع کنم.  

او افزود: برای بازی با سپاهان به زمین رفتیم، اما تیم حریف به زمین نیامد. دیگر نمی‌خواهم به جزییات این بحث ورود کنم. مهم‌ترین عامل موفقیت پرسپولیس، هواداران هستند  و در کنار آن‌ها افرادی قرار دارند که از راس باشگاه به پایین، برای تیم تلاش کرده و زحمت می‌کشند تا اتفاق‌های خوبی برای تیم بیفتد.  

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا مدارک جدیدی از سوی باشگاه سپاهان در اختیار کمیته استیناف قرار گرفت، توضیح داد: از کمیته محترم استیناف که ما را برای حضور در این جلسه دعوت کرد و همچنین کمیته محترم انضباطی که به سود پرسپولیس  رای داد، تشکر می‌کنم. باید فکر بازی‌های آینده باشیم.

پیروانی درباره تاریخ صدور رای کمیته استیناف گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم که بخواهم نظر بدهم و باید مسئولان کمیته استیناف پاسخگو باشند.  

او درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: من با تمام بازیکنان در ارتباط هستم و تلفنی با آن‌ها صحبت می‌کنم. باید قبول کرد مشکلات مالی گریبانگیر جامعه و تیم‌های ورزشی شده و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. آرزو می‌کنم اتفاقی بیفتد که بار دیگر آرامش به تیم بازگردد. پرونده‌های زیادی داریم که سبب دلهره تیم شده است.

پیروانی افزود: همین جا اعلام می‌کنم  من مخلص افرادی هستم که می‌توانند دلهره و ناامیدی را از هواداران پرسپولیس دور کنند. مطمئن باشید همه دست به دست هم می‌دهیم تا قهرمانی جدید و اتفاق‌های خوب برای تیم حاصل شود.

او درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس اظهار داشت: درباره این بحث‌های حقوقی از افراد دیگر سوال کنید.  

پیروانی درباره شکایت امیر قلعه نویی از خودش بیان کرد: درباره حاشیه اخیر هم باید بگویم همه برای من قابل احترام هستند و مخلص آن‌ها هستم. همه فوتبالی‌ها را دوست دارم،   اما هر کنشی دیدم،   واکنش نشان دادم. تنها پاسخگوی بحث‌ها و مصاحبه‌ها بودم. بلد هستم به بزرگ‌تر و پیشکسوت احترام بگذارم و برای همه آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای اخلاق فقط لطفا یک سوال دارم موضوع پنج سال محرومیت از جانب کمیته اخلاق چی بود و چرا ملغی شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای اخلاق فقط لطفا یک سوال دارم موضوع پنج سال محرومیت از جانب کمیته اخلاق چی بود و چرا ملغی شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
آخرین اخبار