یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست شده است.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایط حساس کنونی کشور و در حالیکه اکثر کشور‌های دنیا نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با شیوع و گسترش سریع و خطرناک ویروس کرونا جدید ۲۰۱۹ (معروف به COVID-۱۹) هستند، استفاده از ظرفیت و پتانسیل شایان توجه شرکت‌های دانش‌بنیان و مستقر در پارک‌های علم و فناوری می‌تواند کمک بزرگی برای مقابله با این وضعیت باشد.

یک شرکت فعال در این زمینه که در پارک علم و فناوری مدرس و در مرحله رشد قرار داشته و توانسته از سال ۱۳۹۶ مجموعه فعالیت‌های گسترده و عملیاتی را با همکاری بسیاری از برندها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی به انجام برساند.

تولید دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست

در انتهای سال ۱۳۹۸ شمسی (ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی) و در مواجهه کشور عزیزمان در برابر بحران کرونا، مجموعه این شرکت تصمیم گرفت با همراهی نیروی متخصص و حرفه‌ای خود که مجموعه‌ای از دانش آموختگان و فارغ‌التحصیلان از بهترین دانشگاه‌های ایران هستند، فعالیت کند.

برای مساعدت به این سازمان‌ها و شرکت‌ها، یک شرکت فعال فناور تصمیم به طراحی و تولید محصولی دربرخورد نیاز‌های این سازمان‌ها، شرکت‌ها و برند‌های دیگر گرفت تا هم نیاز آن‌ها برای ایجاد فضایی پاکیزه و بهداشتی را بر طرف کند و هم نقش خود به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در راستای خدمت و کمک رسانی به ملت ایران ایفا کند.

تولید دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست

از این رو در طی مدت زمانی کوتاه و پس از طراحی‌ها و مدل‌سازی‌های فراوان توسط تیمی حرفه‌ای از طراحان صنعتی و معماری، محصولی تحت عنوان «دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست » مورد طراحی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید توضیح بیشتری می دادید. کل خبر همون تیتر با جملات بیشتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم يه طرحي دارم و حاضرم بدمش به دانش بنيانيا كه ظرف يك صدم ثانيه دست رو ضد عفوني ميكنه طرز كارشم اينه كه يه موج حرارتي ١٠٠٠ درجه اي به مدت يك صدم ثانيه به دستها ميزنه و سطح دست رو براي يك صدم ثانيه ١٠٠٠ درجه داغ ميكنه و همه ويروساي روي دست رو ميسوزونه ولي به سلولهاي زنده زير پوست كوچكتربن حرارتي نميرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چند ثانيه اي دست رو ميشوره ؟
اگه بيشتر از پنج ثانيه باشه همون دست شستن راحت تره
آخرین اخبار