رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور چین، موفقیت‌های اخیر این کشور در مقابله با کرونا را تحسین کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «اسماعیل هینه» رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه‌ای به «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین، به تحسین موفقیت‌های اخیر چین در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و از او خواست تا به ملت فلسطین نیز در این زمینه کمک کند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه خود به شی جین پینگ، رئیس جمهور چین نوشت: ما نیز به مانند دیگر مناطق جهان، شایستگی، میزان اراده و دانشی که چین در برابر ویروس کرونا را داراست، تحسین می‌کنیم.

هنیه در ادامه نامه خود، از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین خواست تا به مناسبت موفقیت‌های این کشور در مقابله با همه گیری ویروس کرونا، به ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه و نیز اردوگاه‌های پراکنده پناهندگان فلسطینی برای مقابله با کرونا کمک کند. رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین از «نقش بشردوستانه شاخص» جمهوری خلق چین قدردانی کرد.

اسماعیل هنیه در ادامه نامه خود نوشت: تلاش‌های قدرتمندانه چین از مرز‌های یک کشور فراتر رفته و کشور‌های بسیاری را در سرتاسر جهان در بر گرفته است. این موضع انسان دوستانه مترقی، برای تقویت همکاری بین المللی و پاسخ مشترک به خواست‌ها در زمینه مقابله با این همه گیری که تمامی بشریت را تهدید می‌کند، بوجود آمده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین از پایبندی چین به حمایت از مسأله فلسطین به شکلی عادلانه و نیز کمک به ملت فلسطین در جهت رسیدن به حقوق مشروع خود تقدیر کرد و از تمایل برای همکاری با جمهوری چین به منظور تقویت سرنوشتی مشترک برای دو ملت چین و فلسطین که بتواند نمونه‌ای برای تمامیت بشریت باشد، سخن گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار