همزمان با آغاز توزیع درسنامه‌های آموزشی دوره ابتدایی از این درسنامه‌ها در محل استودیو الفبای آموزش و پرورش استان رونمایی شد.

رونمایی از درسنامه‌های آموزشی دوره ابتدایی در آموزش و پرورش استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در حاشیه رونمایی از این درسنامه‌ها گفت: بسته‌های آموزشی حوزه ابتدایی استان به منظور توسعه آموزش‌های غیر حضوری و بهره مندی همه دانش آموزان از این آموزش ها به ویژه دانش آموزانی که به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما دسترسی ندارند، تهیه شده است.

او با بیان این که درسنامه‌های آموزشی بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته  و برای دانش آموزان ارسال می‌شود، افزود: همچنین سی دی‌های آموزشی حاوی برنامه‌های آموزشی پخش شده از شبکه آموزش سیما و محتوا‌های تولید شده ی همکاران استان برای دانش آموزان ارسال خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: به زودی پخش برنامه‌های آموزشی تولید شده ی آموزگاران استان از رادیو همدان نیز طبق برنامه ریزی قبلی آغار خواهد شد و دانش آموزان عزیز می‌توانند آموزش‌ها را از این طریق دنبال کنند.
انتهایی پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.