مدیر کمیته امداد ملایر از برگزاری برنامه‌ های قرآنی مجازی برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان در مام مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های قرآنی بصورت مجازی برای مددجویان ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیمور کرمی مقدم، مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا روال برگزاری برنامه‌ها تغییر یافته است.

او افزود: برگزاری محافل قرآنی برای مددجویان همواره یکی از برنامه‌ها بوده که امسال این برنامه به صورت مجازی برای مددجویان که دسترسی به فضای مجازی دارند صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد ملایر گفت: در این زمینه در پیام رسان‌های داخلی چهار گروه هر گروه ۴۰ نفر و جمعا ۱۶۰ نفر عضو می‌شوند که هر گروه زیر نظر یک مربی آموزش‌های قرآنی را در طول ماه مبارک رمضان خواهند دید.

کرمی مقدم با بیان اینکه مربیان از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه هستند، گفت: بیشتر افراد دراین گروه‌ها افراد جوان مددجو هستند که به فضای مجازی دسترسی دارند که امیدواریم این طرح گامی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش مفاهیم این کتاب آسمانی باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.