دبیر قرارگاه مواسات همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان جهرم گفت: باید تلاش شود قرارگاه مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان به یک ‌زمان خاص محدود نشود و با کمک خیران دائمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا توکل دبیر قرارگاه مواسات همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان جهرم در نشست هماهنگی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان جهرم بیان کرد: همواره نظام جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و امروز نیز در این بحران کرونایی، با مشارکت خیران این بحران به فرصت تبدیل‌شده است.

او، تصریح کرد: یک آشپزخانه مهدوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر جهرم در حال راه‌اندازی است که مقرر شده در ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار پرس غذای گرم را در میان نیازمندان توزیع کند.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به رزمایش سرا سری مواسات و همدلی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد ادامه داد: باید با تلاش ، بیانات مقام معظم رهبری در این شهرستان به صورت گسترده اجرایی شود.

توکل، بابیان اینکه برای شناسایی آسیب دیدگان کرونایی مساجد به محور فعالیت‌های فرهنگی درامرموضوعات کرونا تبدیل شود افزود: نباید فراموش کنیم که همه ما مسلمان هستیم و با کمک مردم و همشهریان باید نگذاریم کسی گرسنه سر به بالین بگذارد. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.